Már vagy másfél éve az jár a fejemben, hogy blogot kellene írni. Egy igazi puffogó vagyok, és mi lenne jobb terep a puffogásaimnak mint egy blog. Nem ígérem, hogy nem lesz tele helyesírási hibákkal, mert hát sem időm sem kedvem, állandóan erre figyelni, inkább a tartalomra fektetem a hangsúlyt.
No és a tartalom. Szóval, másfél éve azon gondolkodom, hogy miért nincs egy blog egy Bármi, ami az asszisztensek, titkárnők, irodavezetők mindennapjaival foglalkozik?! Hiszen vagyunk egy páran… Sőt.
Mi vagyunk az igazi Irodisták! Mi vagyunk a gerince a szervezeteknek, legyen kicsi vagy nagy.
Bár a legtöbb ember ezt nem így látja, de aki benne dolgozik az tudja. Hogy miért?! Mert mi vagyunk azok akik minden nap, minden nap! megkapják, hogy: OLD MEG. Nem (csak) adminisztrátorként, borítékolgatunk, bár hozzáteszem ez is benne van. Hanem állandóan megoldjuk. Mindent megoldunk. Legyen az bármilyen feladat. Rohangálunk a városban, ha az kell. Külföldről hozatunk, viszünk autókat, kiszolgáljuk a vendégeket akkor is, ha a büdzséből nem lehetett semmit sem rendelni. De ha ott van az ügyfél, akkor ki kell szolgálni, még akkor is, ha a saját, otthonról hozott kávénkat főzzük le, és mosolyogva tálaljuk az ügyfélnek és természetesen a bossnak… aki még arra sem képes, hogy felfogja a jövő héten Te a „fantasztikus” fizetésedből már nem tudsz kávét inni.
Igen, erről is fog szólni a blog. Arról, hogy mi is a legnagyobb hátránya annak, hogy asszisztens, titkárnő avagy irodavezető ( all in one) vagy. De arról is, hogy reményeim szerint, ha van egy, vagy két ezen a területen dolgozó kolléga aki olvassa a blogomat, az a vonal másik végén tudni fogja, hogy, nincs egyedül, sokan vagyunk ugyanígy a felmerülő dolgokkal és (bár ezt csak félve merem megjegyezni) talán a következő telefonhívásomnál egy kolléganő/ kolléga érteni fogja ezt és könnyebb lesz az: OLD MEG.