Pardon my French.
A félinfo egy olyan dolog, amit minden Aszi (mostantól így fogom „rövidíteni” az asszisztens, titkárnő, irodavezetőt) megkap. Csak úgy, mint az old meg-et. A félinfo, bár úgy hangzik mintha fél információ lenne, nem az, mert az esetek 80 % ban, nem fél, hanem 5 – 10 -25-35% - nyi információ jut el hozzánk abból, amit tennünk, keresnünk kellene. Namármost. Én ezt nem tudom megérteni. A kedves vezetőség, legyen az multi (bár a multiknál tapasztalatom szerint jobb a helyzet)vagy kis-közép vállalkozás, miért ad összesen ennyi információt? És mégis miért van, hogy hogyha visszakérdezel, akkor még téged néznek hülyének, és úgy reagálnak mintha éppen a Mona Lisa festése közben zavartuk volna meg őket, sóhajtozva, pofákat vágva…. miközben nagyon jól tudjuk, hogy épp vagy az indexet olvassák vagy facebookon lógnak vagy a velveten nézegetik, hogy kinek milyen a hátsója… Ezért inkább nem kérdezünk, hanem megpróbáljuk megoldani….
De mégis mit gondolnak? Nem jut eszükbe, hogy hogyha megfelelően tájékoztatják a kedves munkaerőt az adott feladatról, akkor:
a., gyorsabban kész van a feladattal
b., jól tudja elvégezni a rábízott feladatot
c., ha gyorsan és jól eltudja végezni a feladatot, további feladatokat tud adni a kedves
kollégának és ebből tovább tud profitálni a kedves vezető ( Kedves Vezér : D )
d., a kedves kolléga, pedig nem kap idegrohamot, hogy mégis hogy a fenébe fogja megoldani és egyáltalán miről is van szó?!!?
e., nem lesz gyomorfekélye a kedves kollégának ( és nem kell betegszabadságot kivenni + addig helyettesíteni) a mindennapi old meg és félinfotól és így mindkét fél prosperálhat hosszútávon
De nem. Nem és nem. Kezdem azt hinni, hogy ők azt gondolják, hogy:
1. ez így rendben van.
2. EZEK AZ ASZIK MIND GONDOLATOLVASÓK, tehát leszarják
3. Ezek az Aszik mind kibaszott polihisztorok, úgyhogy leszarják
4. mindhárom
De tényleg. Mi mind gondolatolvasók vagyunk és tudjátok miért?!
MERT MEGOLDJUK.
Természetesen, miközben megoldjuk, telefonálgatunk össze-vissza a telefon túloldalán egy másik túlhajszolt Aszi kissé ideges hangja köszön vissza, és mert ő is túlhajszolt ezért kevésbé segítőkész, és úgy válaszol, mintha ténylegesen mi lennénk a felelősek azért, mert csak félinfot kaptunk. Értem én.
De az az igazság, hogy az eddig ebben a munkakörben eltöltött időmben két kezemen megtudom számolni a vonal túloldaláról kapott kedves hangot, információt. És ez nem jó. Kérlek, csak egy percre gondoljatok bele, hogy a vonal másik végén is egy ugyanolyan agyonhajszolt Aszi van. csak egy percre.
Ha megvolt, irány: OLD MEG